WHAT A WONDERFUL WORLD

What a wonderful world

This world is wonderful, but sometimes we don't realize.
Here is Louis Amstrong's song "What A Wonderful World".
This song was released on 1967 and the top pop charts in the United Kingdom.
This song also talks about a daily sight.

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you

I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world

When we see something beautiful and feel something happiness,
we will think that the world is also beautiful.
See the goodness everytime we go, 
then we will realize how beautiful the world is..


Click Here **INDONESIA**
Betapa indahnya dunia

Dunia ini begitu indah, tapi kadang kita tak menyadarinya.
Ini lagu dari Louis Amstrong "What A Wonderful World".
Lagu ini dirilis pada tahun 1967 dan merupakan lagu pop terbaik di Inggris.
Lagu ini menceritakan tentang pemandangan sehari-hari.

Aku melihat pohon-pohon hijau, juga mawar-mawar merah
Aku melihat itu semua mekar dan tumbuh untuk aku dan kau
Dan aku berpikir padaku sendiri, betapa indahnya dunia

Aku melihat langit biru dan awan-awan putih
Hari yang cerah menyenangkan, malam gelap yang suci
Dan aku berpikir padaku sendiri, betapa indahnya dunia

Warna-warna pelangi sangat indah di langit
Juga wajah-wajah orang berlalu
Aku melihat teman-teman bersalaman mengatakan apa kabarmu
Mereka benar-benar mengatakan aku menyayangimu

Aku dengar bayi-bayi menangis, aku melihat mereka tumbuh
Mereka akan mempelajari banyak hal lebih dari yang aku tak pernah tahu
Dan aku berpikir padaku sendiri, betapa indahnya dunia
Ya aku berpikir padaku sendiri, betapa indahnya dunia

Ketika kita melihat sesuatu yang indah dan merasakan sesuatu yang bahagia,
kita akan berpikir bahwa dunia juga indah.
Lihatlah kebaikan setiap kita pergi,
lalu kita akan menyadari betapa indahnya dunia..

Comments