SPECIAL VALENTINE - I just called to say I love you

Special Valentine Love Songs - I just called to say I love you

This is Stevie Wonder's song "I Just Called To Say I Love You".
This song was released on 1984 from his album "The Woman In Red".
It's written by himself.
It talks about a man who calls a woman to tell what he feels.
8000 IDR HEADBAND (ciput rajut 2 warna)
EARN MONEY BY GAMING AND SELLING GAMES HERE
BUY AND SELL ANY GAMES HERE

No New Year's Day to celebrate
No chocolate covered candy hearts to give away
No first of spring, no song to sing
In fact here's just another ordinary day

No April rain
No flowers bloom
No wedding Saturday within the month of June
But what it is, is something true
Made up of these three words that I must say to you

I just called to say I love you
I just called to say how much I care
I just called to say I love you
And I mean it from the bottom of my heart

No summer's high
No warm July
No harvest moon to light one tender August night
No autumn breeze
No falling leaves
Not even time for birds to fly to southern skies

No Libra sun
No Halloween
No giving thanks to all the Christmas joy you bring
But what it is, though old so new
To fill your heart like no three words could ever do

I just called to say I love you
I just called to say how much I care, I do
I just called to say I love you
And I mean it from the bottom of my heart
I just called to say I love you 
I just called to say how much I care, I do
I just called to say I love you
And I mean it from the bottom of my heart, of my heart, of my heart, baby of my heart

This song is really touching. Though his day feels ordinary, but he still can tell his feeling.
We sometimes feel everyday is a bored day, but there must be something that makes you happy.
Tell the good feelings to someone we love is what makes you feel relieved.
Go tell them how much you care..


Click Here **INDONESIA**
Spesial Kasih Sayang Lagu-lagu Cinta - Aku menelepon hanya untuk mengatakan aku mencintaimu

Ini adalah lagu Stevie Wonder "I Just Called To Say I Love You".
Lagu ini dirilis pada tahun 1984 dari album "The Woman In Red".
Lagu ini diciptakan oleh Stevie Wonder sendiri.
Ini menceritakan tentang seorang pria yang menelepon wanita untuk mengatakan apa yang dirasakan.

Tak ada tahun baru untuk dirayakan
Tak ada permen coklat hati untuk diberikan
Tak ada awal musim semi, tak ada lagu untuk dinyanyikan
Dalam kenyataannya ini hanya hari biasa

Tak ada hujan di bulan April
Tak ada bunga yang mekar
Tak ada pernikahan hari Sabtu dalam bulan Juni
Tapi ini, adalah sesuatu yang nyata
Terdiri dari tiga kata ini yang aku harus katakan padamu

Aku menelepon hanya untuk mengatakan aku mencintaimu
Aku menelepon hanya untuk mengatakan seberapa aku peduli
Aku menelepon hanya untuk mengatakan aku mencintaimu
Dan aku bersungguh-sungguh dari hatiku terdalam

Tak ada puncak musim panas
Tak ada bulan Juli yang hangat
Tak ada bulan panen untuk menerangi malam bulan Agustus
Tak ada angin di musim gugur
Tak ada daun-daun yang berguguran
Bahkan tak ada waktu untuk burung-burung terbang ke langit selatan

Tak ada matahari Libra
Tak ada Halloween
Tak ada yang berterima kasih untuk semua sukacita Natal yang kau bawa
Tapi ini, walaupun sudah lama menjadi baru
Untuk mengisi hatimu seperti tak ada tiga kata yang dapat melakukannya

Aku menelepon hanya untuk mengatakan aku mencintaimu
Aku menelepon hanya untuk mengatakan seberapa aku peduli, aku peduli
Aku menelepon hanya untuk mengatakan aku mencintaimu
Dan aku bersungguh-sungguh dari hatiku terdalam

Aku menelepon hanya untuk mengatakan aku mencintaimu
Aku menelepon hanya untuk mengatakan seberapa aku peduli, aku peduli
Aku menelepon hanya untuk mengatakan aku mencintaimu
Dan aku bersungguh-sungguh dari hatiku terdalam, dari hatiku, dari hatiku, sayang dari hatiku

Lagu ini sangat menyentuh. Meskipun harinya terasa biasa, tapi dia tetap dapat mengatakan perasaannya.
Kita kadang merasa setiap hari adalah hari yang membosankan, tapi pasti ada sesuatu yang membuatmu bahagia
Ungkapkan perasaan yang baik pada seorang yang kita cinta adalah apa yang membuatmu merasa lega.
Katakanlah pada mereka seberapa kau peduli..

Comments