SPECIAL VALENTINE - My love my endless love

Special Valentine Love Songs - My love my endless love

This is Diana Ross's song "Endless Love" featuring with Lionel Richie.
This song was released on 1981 from the album "Endless Love: Original Motion Picture Soundtrack".
It's also a movie soundtrack of "Endless Love".
The song is written by Lionel Richie.
It talks about a couple who loves each other and they realize that they have an endless love. 8000 IDR HEADBAND (CIPUT RAJUT 2WARNA)
EARN MONEY BY GAMING AND SELLING GAMES HERE
BUY AND SELL ANY GAMES HERE 

My love,
There's only you in my life
The only thing that's bright

My first love,
You're every breath that I take
You're every step I make

And I
I want to share
All my love with you
No one else will do

And your eyes
Your eyes, your eyes
They tell me how much you care
Ooh yes, you will always be
My endless love

Two hearts,
Two hearts that beat as one
Our lives have just begun

Forever
I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms

And love
Oh love
I'll be a fool
For you, I'm sure
You know I don't mind
Oh, you know I don't mind

'cause you,
You mean the world to me
Oh
I know I know
I've found in you
My endless love

Oooh, and love
Oh love
I'll be that fool
For you, I'm sure
You know I don't mind
Oh you know I don't mind
And, yes
You'll be the only one
'cause no one can deny
This love I have inside
And I'll give it all to you
My love, my love, my love
My endless love

Another love song that will make us melt away.
We will feel so perfect if we have someone who loves us and be our endless love.
Sometimes an endless love feels hard to find, but we always have to believe that we will find it.
Hope your endless love will be found and bring happiness to all of you..


Click Here **INDONESIA**
Spesial Kasih Sayang Lagu-lagu Cinta - Cintaku cinta sejatiku

Ini adalah lagu Diana Ross "Endless Love" bernyanyi bersama Lionel Richie.
Lagu ini dirilis pada tahun 1981 dari album "Endless Love: Original Motion Picture Soundtrack".
Ini juga menjadi soundtrack dari film "Endless Love".
Lagu ini diciptakan oleh Lionel Richie.
Ini menceritakan tentang sepasang kekasih yang saling mencintai dan menyadari bahwa mereka mempunyai cinta sejati.

Cintaku,
Hanya ada kau di hidupku
Satu-satunya yang terang

Cinta pertamaku,
Kau adalah setiap nafas yang aku hirup
Kau adalah setiap langkah yang ku buat

Dan aku
Aku ingin berbagi
Semua cintaku denganmu
Tak ada yang lain yang akan melakukannya

Dan matamu
Matamu, matamu
Itu mengatakan seberapa kau peduli
Ooh ya, kau akan selalu menjadi
Cinta sejatiku

Dua hati,
Dua hati yang berdetak satu
Kehidupan kita baru saja dimulai

Selamanya
Aku akan mendekap kau dekat di tanganku
Aku tak dapat menolak pesonamu

Dan cinta
Oh cinta
Aku akan menjadi seorang yang bodoh 
Untukmu, aku yakin
Kau tahu aku tak keberatan
Oh, kau tahu aku tak keberatan

Karena kau,
Kau berarti dunia untukku
Oh
Aku tahu aku tahu
Aku telah menemukan di dirimu
Cinta sejatiku

Oooh, dan cinta
Oh cinta
Aku akan menjadi sebodoh itu 
Untukmu, aku yakin
Kau tahu aku tak keberatan
Oh kau tahu aku tak keberatan

Dan, ya
Kau akan menjadi satu-satunya
Karena tak ada satupun dapat menolak
Cinta ini aku miliki di dalam
Dan aku akan memberikan semuanya untukmu
Cintaku, cintaku, cintaku
Cinta sejatiku

Lagu cinta yang lain yang akan membuat kita tak tahan.
Kita akan merasa begitu sempurna jika kita mempunyai seorang yang mencintai kita dan menjadi cinta sejati kita.
Kadang cinta sejati terasa sulit untuk ditemukan, tapi kita harus selalu yakin bahwa kita akan menemukannya.
Semoga cinta sejatimu akan ditemukan dan membawa kebahagiaan untuk kau semua..

Comments