SPECIAL VALENTINE - Now and forever, I will be your man

Special Valentine Love Songs - Now and forever, I will be your man
This is Richard Marx's song "Now And Forever".
This song was released on 1994 from his album "Paid Vacation".
It's written by himself.
It talks about a man who wants to be with his woman forever whatever happen.8000 IDR HEADBAND (ciput rajut 2 warna)
EARN MONEY BY GAMING AND SELLING GAMES HERE
BUY AND SELL ANY GAMES HERE

Whenever I'm weary
From the battles that rage in my head
You make sense of madness
When my sanity hangs by a thread
I lose my way but still you seem to understand
Now and forever
I will be your man

Sometimes I just hold you
Too caught up in me to see
I'm holding a fortune
That heaven has given to me
I'll try to show you each and every way I can
Now and forever
I will be your man

Now I can rest my worries and always be sure
That I won't be alone anymore
If I'd only known you were there all the time
All this time
Until the day the ocean doesn't touch the sand
Now and forever
I will be your man
Now and forever
I will be your man

This song is really simple. A man who wants to be always with his woman.
We will sacrifice anything to be with someone we love.
We will sacrifice to be happy. To be happy together.
Wish you could be always with someone you love, now and forever..


Click Here **INDONESIA**
Spesial Kasih Sayang Lagu-lagu Cinta - Sekarang dan selamanya, aku akan menjadi lelakimu

Ini adalah lagu Richard Marx "Now And Forever".
Lagu ini dirilis pada tahun 1994 dari albumnya "Paid Vacation".
Lagu ini diciptakan oleh Richard Marx sendiri.
Ini menceritakan tentang seorang pria yang ingin bersama pasangannya selamanya apapun yang terjadi.

Kapanpun aku lelah
Dari pertempuran yang membara di kepalaku
Kau membuat rasa yang menggilakan
Ketika kewarasanku tergantung di tali
Aku kehilangan jalanku tapi kau tetap mengerti
Sekarang dan selamanya
Aku akan menjadi lelakimu

Kadang aku hanya mendekapmu
Terlalu terjebak dalam untuk aku lihat
Aku memegang sebuah nasib
Bahwa surga telah diberikan untukku
Aku akan mencoba menunjukkanmu setiap jalan yang aku bisa
Sekarang dan selamanya
Aku akan menjadi lelakimu

Sekarang aku dapat menepikan keraguanku dan selalu yakin
Bahwa aku takkan sendirian lagi
Jika saja aku akan tahu kau telah disana sepanjang waktu
Sepanjang waktu ini

Hingga hari dimana samudra tak menyentuh pasir
Sekarang dan selamanya
Aku akan menjadi lelakimu
Sekarang dan selamanya
Aku akan menjadi lelakimu

Lagu ini sangat sederhana. Seorang pria yang ingin selalu bersama pasangannya.
Kita akan mengorbankan semuanya untuk bersama dengan seorang yang kita cinta.
Kita akan mengorbankan untuk bahagia. Untuk bahagia bersama.
Aku berharap kau dapat selalu bersama seorang yang kau cinta, sekarang dan selamanya..

Comments